Presentació del Croissant de l’Eclipsi

Facebook
Twitter
LinkedIn

Ahir vam presentar el Croissant de l’Eclipsi, una peça de brioixeria creada especialment per commemorar l’eclipsi solar del pròxim 12 d’agost, un fenomen que es podrà viure de manera privilegiada des de les Terres de Lleida.

La demostració, organitzada pel Gremi de Forners de les Terres de Lleida en col·laboració amb l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Lleida, va anar a càrrec d’Erik Ortega, medalla d’or als SpainSkills 2026, i del professor de l’escola Francesc Xavier Martí, que van compartir tècniques, coneixement i noves elaboracions amb els professionals assistents, com la tècnica de laminat creuat aplicada a la massa de croissant.

Des del Gremi volem desitjar molta sort a l’Erik en la seva participació al WorldSkills 2026, que se celebrarà pròximament a Xangai. Estem convençuts que representarà l’ofici i el talent de casa nostra amb el màxim nivell. També volem agrair a l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Lleida la seva predisposició i col·laboració constant amb el Gremi, fent possible iniciatives que impulsen la formació, la innovació i el futur de l’ofici.

Deixa una Resposta